torsdag.

Today is the day.... Vi ( jag & min stora kärlek Andreas) flyttar ner till kusten för typ 6-7 veckor framöver. för att jobba.

känns kuligt på ett sätt.. men jag kommer att sakna alla kompisar här hemma!!
Men som tur är så kommer ni ju ner i sommar o hälsar på mig!! Hur skulle jag annars klara mig!!!






Längtar tillbaka till Thailand (längtar till nästa resa undra vart den bär av..?? troligtvis London i höst!!)  




Humm.. shit va svårt de va att komma på nåt vettigt att skriva (:  

men jag lär mig nog efterhand.. hihi!


Kommentarer
Postat av: sandra

åh vi kommer sakna dig massa! men som tur e så ses vi ju snart:)pussokram hela dan.!

2008-06-26 @ 15:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0